Een bewoner die een klacht heeft over de begeleiding of over de diensten van SOL, kan deze klacht eerst bespreken met zijn/haar begeleider of met diens leidinggevende.
Komen bewoner en begeleider/leidinggevende er samen niet uit, dan kan de cliënt zich richten tot onze onafhankelijke klachtenfunctionaris. Hoe dat gaat, is te lezen in onze Klachtenregeling.
Binnen SOL nemen wij uw privacy serieus en wordt zorgvuldig omgegaan met uw persoonsgegevens. Dit is niet alleen vanuit wettelijke verplichtingen (AVG), maar vooral uit respect voor uw privacy.
In deze privacyverklaring staat hoe SOL omgaat met het verzamelen en gebruiken van uw persoonsgegevens en voor welke doeleinden deze gegevens worden opgeslagen/verwerkt door SOL.
Deze verklaring is van toepassing op gegevens die in geautomatiseerde- en/of in papieren versies worden verwerkt door SOL. Het betreft gegevens van personeel, cliënten en vrijwilligers. SOL verwerkt gegevens volgens de eisen van AVG-wetgeving.
Meer hierover kunt u lezen in het uitgebreide privacyreglement.
Heeft u vragen over onze diensten, dan staan wij u graag te woord. U kunt ons bellen of mailen.
bel mij terugBen je dol op koken, vind je het leuk om kinderen de geheimen van het schaken bij te brengen, weet je alles van de computer of sta je mensen graag te woord? Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die ons helpen onze activiteiten uit te voeren. Want zonder vrijwilligers lukt dat ons niet! Wat bieden wij in ruil aan?
lees meer aanmelden