Huis van de Wijk De Banier tijdelijk gesloten

Tijdens de jaarwisseling is helaas brand uitgebroken in Huis van de Wijk de Banier. Gelukkig is er niemand gewond geraakt, maar door de schade aan het gebouw, moeten we het Huis van de Wijk de rest van deze maand gesloten houden.

Door de werkzaamheden kunnen de geplande activiteiten deze maand niet doorgaan. We doen er alles aan om de deuren zo snel mogelijk weer te kunnen openen voor bewoners en vaste deelnemers! In de tussentijd ben je natuurlijk van harte welkom bij één van onze andere Locaties in Rotterdam Noord.

Via de website houden wij je op de hoogte van de ontwikkelingen. Neem voor vragen contact op met Jelle van der Molen via jvandermolen@solnetwerk.nl.

Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen in de Banier!